Блог

Алла Заяць - Про відвагу почати власну справу в умовах карантину

"Бізнес-Мама" провела натхненну розмову про історію започаткування власної справи із засновницею бренд-студії ZMIST - Аллою Заяць.

Як виникла ідея власної справи?


Сфера брендингу мені подобалася завжди. Карантин навесні 2020 року дав мені можливість над цим добре подумати. Я вирішила спробувати - і все вийшло дуже стрімко.

Знайшла людей, яким була б цікава співпраця, ми орендували офіс і в липні 2020 року вже відкрили двері бренд студії ZMIST. 

На скільки себе виправдовує наявність офісу в умовах карантину?


Коли ми заснували ZMIST, ми розуміли, що нам важлива дислокація, щоб статусно була написана адреса. Ми зняли класний офіс в центрі. Але коли у нас почалися великі проєкти, ми побачили, що більшість часу проводимо на об’єктах і працюємо дистанційно.


Зараз в офісі ми проводимо, в основному, зустрічі з клієнтами, а з членів команди там працює лише одна людина.

Ми розділяємо вартість оренди з іншими орендарями, з якими добре потоваришували. Тепер такий час, що потрібно максимально оптимізовувати фінансові витрати, в тому числі і на офіс.

Які особливості залучення та комунікації з клієнтами у вашій сфері діяльності?


Вважаю, наш бренд є галицьким форматом бренду. Це означає, що більшість клієнтів у нас залучаються по рекомендаціях.

Вагому роль я приділяю розбудові особистого бренду через соцмережі, де описую все, чим займаюся. Зараз максимально намагаюся розвивати інстаграм.

На мою думку, дуже важливий канал інформації – це персональний бренд власника, який формується через соцмережі. 

Яка позиція вашої бренд студії на ринку у Львові зараз? Що вас вирізняє серед інших?


На ринку зараз є багато бренд-студій, які працюють вже багато років. Я за багатьма спостерігаю, надихаюся і сприймаю конкурентів як людей, які класно роблять свою роботу і люблять те, що роблять. Надіюся, що брендинг буде у Львові розвиватися ще більше. 

Наша особливість в тому, що ми працюємо з малим та середнім бізнесом.
Основна перевага – ми надаємо комплексний підхід (стратегія, дизайн).

Які критерії успіху у вашої бренд-студії?


Для нас кожен проєкт, який ми реалізуємо, є критерієм успіху. Найкраще, коли після нашого проєкту кажуть, що це класний бренд, ми його знаємо. 

Де ти черпаєш натхнення?


Я черпаю натхнення в собі. Я просто запитую себе, що мені подобається робити, і роблю. Раджу написати список і просто робити це.


Натхнення є в кожному з нас. Тому не треба очікувати, що хтось ззовні прийде і почне вас надихати. Бо цього може ніколи не статися.

Ваше натхнення – це ваша відповідальність.