Історії успіху

Студія бренд-дизайну Enter Design Studio Надії Терещук

Я - Надія Терещук, бренд-дизайнер, дружина і мама.

Як виникла ідея власної справи? 


Перед тим як заснувати власну справу, я курувала напрям комунікаційного та бренд-дизайну у дизайнерському бюро, що працювало із крупним рітейлом та хорекою.

У певний момент я зрозуміла, що не бажаю більше залежати від кінцевого "так/ні" засновників компанії і готова взяти усю відповідальність за свої ідеї та дії перед клієнтом на себе, а разом з тим - і ризики, і програші, і перемоги.

Розкажи про свій проєкт зараз

 
Я заснувала у 2020-ому році свою студію бренд-дизайну Enter Design Studio, яка чітко зосереджена на двох ключових напрямках - розробці стратегії розвитку бренду та його дизайні. Для зручності клієнтів, ми чітко виділили наші послуги в окремі пакети, що слугують водночас послідовними етапами розробки айдентики бренду: стратегія, неймінг, logo ID та брендбук. 

Місією нашої студії  є допомога брендам переходити на новий рівень, адже дизайн - це не картинка, це - логічний висновок добре зробленої аналітичної роботи.

Що цінного ти здобула, розвиваючи власну справу, а чим довелося пожертвувати? 


Я здобула цінну мені свободу вибору і досвід управління. Це те, що ти ніколи не отримаєш на найманій посаді. Свобода п'янить, вона окриляє і ти розумієш, що тепер також маєш можливість обирати з ким і як тобі працювати, а з ким - ні.

Свобода - це відповідальність та страх впасти. Управління - це теж велика відповідальність, особливо коли з тобою в команді вже працюють люди. Десь посередині між свободою та відповідальністю і лежить мій баланс у бізнесі.
 
Пожертвувати довелось багато чим. У першу чергу - часом, сном, спокоєм за завтрашній день, адже розумію, що кеш усім наступного місяця сам просто так не прийде:)

Чого ти боялася найбільше, коли тільки розпочинала власну справу?


Найбільше я боялася, що не буду мати достатньої кількості клієнтів.

Про які підводні камені розвитку власної справи ти хотіла б знати наперед? 


Якби знав, де впадеш, там собі б і постелив) 

Ніколи наперед усього не передбачиш, поки не стрибнеш у цю річку. Але якщо говорити загалом, то, мабуть, я б хотіла краще розбиратись в тому, як вести фінансову звітність компанії, а також бухгалтерію і звітність по ФОП.



Яку велику мету ти ставиш собі на майбутнє з точки зору розвитку власної справи? 


Моя велика мета - стати співчастиною розвитку великих і прекрасних ідей-брендів, які змінять світ.

Що порадила б дівчатам, які тільки розпочинають або мріють про власний бізнес? 


Ваша бізнес-навичка/послуга/продукт має випереджати ваше вміння все доооовго і нуууудно зважувати. Тобто спершу ви робите "пробу пера" - мікродії, якими перевіряєте, чи заходить людям ваш продукт, чи ні, чи є попит, що треба поправити і вдосконалити, а вже тоді, коли ви отримуєте реально добрий фідбек і головне - запускається сарафан - от тоді вже остаточно варто “пускатись берега”, вкладати кошти у оборот, формувати серйозну стратегію і йти далі.

Cтратегія теж має бути побудована на реальних діях, KPI, на кроках, які ви можете виміряти.

Що цінного ти отримала у проєкті "Бізнес-Мама"?


У "Бізнес-Маму" мене привела потреба знаходитись у середовищі людей, які прагнуть розвитку, руху і гармонії так само гостро, як я. Це був момент, коли я тільки-тільки пішла з найманої праці, адже вирішила, що буду робити свою студію із вузькою спеціалізацією - бренд-дизайн і бренд-стратегія.

"Бізнес-Мама" надала мені емоційну підтримку, розуміння, що я зі своїми страхами і радощами така не одна, що і в мене вийде, за що я дівчатам дуже вдячна.